Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Dead End (2003)

"Στροφή προς τη Κόλαση"
Τίτλος: Dead End
Χώρα: Η.Π.Α.
Έτος: 2003
Γλώσσα: Αγγλικά
Διάρκεια: 85 λεπτά
Η βαθμολογία μου: 8/10

Υπόθεση: Βράδυ παραμονής Χριστουγέννων. Η οικογένεια Χάρινγκτον είναι καθ' οδόν για το σπίτι της γιαγιάς, για το παραδοσιακό εορταστικό δείπνο. Ο μπαμπάς, που οδηγεί το αυτοκίνητο, αποφασίζει να μην ακολουθήσει τη συνηθισμένη διαδρομή, αλλά να κόψει μέσα από έναν άγνωστο, επαρχιακό δρόμο... Έκανε, αλήθεια, τη σωστή επιλογή;

Η άποψή μου: Το παραδέχομαι. Τον τελευταίο καιρό βρίσκομαι σε ένα "κινηματογραφικό αδιέξοδο" κι εγώ. Έχω δει τόσες πολλές ταινίες, ιδίως θρίλερ, που δυσκολεύομαι να βρω κάποια, που να μην την έχω δει. Γι' αυτό και έχω πλέον επικεντρώσει τις έρευνές μου, σε αρκετά παλιότερες ταινίες. Η συγκεκριμένη, όχι και τόσο παλιά,μου είχε ξεφύγει τόσο καιρό! Αλλά ευτυχώς που την ανακάλυψα! Έχει ό,τι ζητάω από μια ταινία τρόμου. Μυστήριο, αγωνία, ενδιαφέροντες χαρακτήρες, λίγο -αλλά όχι υπερβολικό- αίμα, ανατροπές και -ευχάριστο bonus- αρκετό χιούμορ! Τι άλλο θες για ένα χειμωνιάτικο Σαββατόβραδο, που δεν έχεις όρεξη να βγεις;

Το καλύτερό μου: Ο έφηβος γιος Ρίτσαρντ και οι "καμένες" ατάκες του. Όλα τα λεφτά!

Το χειρότερο μου: Η κοπέλα με τα λευκά έμοιαζε λίγο με πορνοστάρ.

Πώς να τη δείτε: Κουκουλωμένοι με κουβέρτα, για να κρύβεστε την κατάλληλη στιγμή... Ξέρετε εσείς!

Trailer:
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!