Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

La Cara Oculta (2011)

"Το κρυμμένο πρόσωπο"
Τίτλος: La cara oculta / The Hidden Face
Χώρα: Κολομβία
Έτος: 2011
Γλώσσα: Ισπανικά
Διάρκεια: 97 λεπτά
Σκηνοθεσία: Andrés Baiz
Πρωταγωνιστούν: Clara Lago, Quim Gutiérrez κ.α.
Η βαθμολογία μου: 9/10
Είδος: Θρίλερ, Μυστήριο

Υπόθεση: Ο Αντριάν είναι ένας επιτυχημένος Ισπανός μάεστρος, και δέχεται μια σημαντική θέση στην Κολομβία, όπου μετακομίζει μαζί με την κοπέλα του, τη Μπελέν. Η ξαφνική και μυστηριώδης εξαφάνισή της θα προκαλέσει πολλά ερωτήματα στον ίδιο αλλά και στην  τοπική αστυνομία.

Η άποψη μου: Ένα καθηλωτικό, ατμοσφαιρικό θρίλερ, που θα βάλει "καρφάκια" στο κάθισμά σας! Για μένα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη και μάλιστα από έναν νέο ηλικιακά σκηνοθέτη, τον Andres Baiz. Είδατε, η Κολομβία δεν έβγαλε μόνο τη Σακίρα!

Το καλύτερό μου: Οι ανατροπές κι ας είχα δει το trailer!

Το χειρότερό μου: Η τρομακτική ομοιότητα της πρωταγωνίστριας με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή.

Πώς να το δείτε: Νύχτα, με καλή παρέα και κατά προτίμηση με μια γερή καταιγίδα έξω από το παράθυρο. Προσοχή: Μη δείτε το trailer! Έχει πολλά spoiler και θα καταστρέψει την αγωνία.

4 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα Λίνα μου!!! Δεν είχα δει ότι έχεις blog... :P
    Με έπεισες για την συγκεκριμένη ταινία πάντως!!! :)
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίνα την είδα την ταινία... Πάρα πολύ καλή! Όντως σε κράταγε σε αγωνία για το τι θα γίνει καθώς δεν είχα δει και trailer... την συστήνω ανεπιφύλακτα και εγώ την ταινία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφη μου, πολύ χαίρομαι που σου άρεσε! Δεν ξέρω αν ήταν υπερβολικό το 9άρι, αλλά την ευχαριστήθηκα πολύ!

      Διαγραφή

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!