Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Jisatsu sâkuru (2001)

"Κλαμπ Αυτοκτονίας"
Τίτλος: Jisatsu sâkuru / Suicide Club
Χώρα: Ιαπωνία
Έτος: 2001
Γλώσσα: Ιαπωνικά
Διάρκεια: 99 λεπτά
Σκηνοθεσία: Sion Sono
Πρωταγωνιστούν: Ryo Ishibashi, Masatoshi Nagase
Η βαθμολογία μου: 7/10
Είδος: Τρόμου


Υπόθεση: Ένα αλλόκοτο κύμα ομαδικών αυτοκτονιών σαρώνει το Τόκιο. Πρόκει- ται, όμως, για αυθόρμητες αυτοκτονίες ή για μια νέα μορφή μαζικών δολοφονιών; Μια ομάδα αστυνομικών, αναλαμβάνει να βρει τη λύση του αιματηρού μυστηρίου.

Η άποψή μου: Για έναν περίεργο λόγο, μου άρεσε. Λέω περίεργο, γιατί κατά 99%  δε θα αρέσει στους περισσότερους από εσάς, και ίσως αν την είχα δει με διαφορετική διάθεση, ή με λιγότερη προσοχή, να μην άρεσε ούτε σε μένα. Η ταινία έχει αλληγορικά στοιχεία, τα οποία εκφράζει με έναν "ημι-σουρεαλιστικό" τρόπο. Το βαθύτερο μήνυμα, για μένα, είναι καταφανές από τα πρώτα λεπτά της ταινίας, και πιστεύω ότι αν το κατανοήσεις αρκετά νωρίς, θα την δεις υπό αυτό το πρίσμα και δε θα απογοητευτείς. 

Το καλύτερό μου: Το τραγουδάκι που παίζει στο τέλος! Το άκουσα όλο! Θα πάω ν' αγοράσω τα cd των Desert μου φαίνεται!

Το χειρότερό μου: Άλλη μια αποτυχημένη προσπάθεια να βρω ένα ιαπωνικό θρίλερ της παλιάς καλής σχολής (βλ. κοριτσάκι με μαύρη μαλλούρα, ριγμένη στο πρόσωπο). Μα καλά, σταμάτησαν να βγάζουν τέτοια;

Πώς να τη δείτε: Προειδοποίηση: άλλη μια ταινία, με πολύ αίμα
Προϋποθέσεις για να τη δείτε: Να έχετε δει τουλάχιστον μια ταινία του Μπουνιουέλ ή του Ντέιβιντ Λιντς και να σας έχει αρέσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!