Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Night on Earth (1991)

Μια νύχτα στον κόσμο
Τίτλος: Night on Earth
Χώρα: Γαλλία, Η.Β., Η.Π.Α, Ιαπωνία, Γερμανία
Έτος: 1991
Γλώσσα: αγγλικά, φινλανδικά, γαλλικά, ιταλικά
Διάρκεια:129 λεπτά
Σκηνοθεσία: Jim Jarmusch
Πρωταγωνιστούν:Gena Rowlands, Winona Ryder, Roberto Benigni κ.α.
Η βαθμολογία μου: 8/10
Είδος: Κωμωδία, Δράμα, Κοινωνική


Υπόθεση: 5 πόλεις του κόσμου, 5 οδηγοί ταξί, 5 κούρσες, 5 διαφορετικές ανθρώπινες ιστορίες που είτε κάτι θα σε διδάξουν, είτε θα σε ξαφνιάσουν, είτε απλά θα σε κάνουν να γελάσεις.


Η άποψή μου: Θυμάμαι που την είχα πετύχει παλιότερα στην τηλεόραση, κάπου εκεί στη Ρώμη, στο ταξί του Μπενίνι, και
είχα πει ότι πρέπει οπωσδήποτε κάποτε να την ξαναδώ από την αρχή. Τελικά το έκανα. Μια ταινία μεστή, ευχάριστη, άρτια, με λίγο απ' όλα και με διακριτά ηθικά διδάγματα σε κάθε ιστορία. Μπορεί να την παρακολουθήσει άνετα οποιοσδήποτε, χωρίς να φοβηθεί ότι δεν είναι του γούστου του. Τη θεωρώ ταινία - passepartout, ούτε βαριά, ούτε ελαφριά. Αξιοσέβαστη και καθόλου μέτρια.

Το καλύτερό μου: Κάθε ιστορία έχει κάτι να πει. Αλλά η κατσικούλα ήταν όλα τα λεφτά και το παραλήρημα του Μπενίνι επικό! Αλλά δεν ξεχνώ και τη μαγευτική μουσική του Tom Waits.

Το χειρότερό μου: Η τελευταία ιστορία, ήταν κατά τη γνώμη μου κάπως αδύναμη σε σχέση με τις προηγούμενες.

Πώς να τη δείτε: Αν δεν έχετε καμία διάθεση να δείτε ταινία, αλλά η παρέα σας επιμένει, προτείνετε αυτή. Πέντε αυτοτελείς ιστορίες, με κοινό παρονομαστή το ταξί. Ειδικά αν είστε οδηγός ταξί, θα γελάσετε πολύ.

Trailer:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!