Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

In your eyes/Μέσα στα μάτια σου (2014)

"Μέσα στα μάτια σου" (πηγή φωτό)
Τίτλος: In your eyes 
Χώρα: Η.Π.Α.
Έτος: 2014
Γλώσσα: αγγλικά
Διάρκεια: 106 λεπτά
Σκηνοθεσία: Brin Hill
Πρωταγωνιστούν: Zoe Kazan, Michael Stahl-David
Η βαθμολογία μου: 6/10
Είδος: Ρομαντική, Δράμα, Κωμωδία


Υπόθεση: Ο καρμικός έρωτας στην αποθέωσή του, μέσα σε ένα ρομαντικό δράμα, με πρωταγωνίστρια την ανερχόμενη ηθοποιό και σεναριογράφο Zoe Kazan, η οποία έχει μάλιστα και ελληνικές ρίζες, αφού είναι εγγονή του σπουδαίου Elia Kazan. Η Rebecca και ο Dylan, δυο νέοι που δεν έχουν συναντηθεί ποτέ,  έχουν μια μεταφυσική σύνδεση, τόσο έντονη που εκδηλώνεται συναισθηματικά, ακόμη και σωματικά, στις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής τους. Όταν ανακαλύψουν την αλήθεια, είναι στο χέρι τους να αποφασίσουν ποιο θα είναι το επόμενο βήμα.

Η άποψή μου: Ως μεγάλη φαν των μεταφυσικών, καρμικών, ρομαντικών, παράλογων και ολοκληρωτικών ερώτων, θα έπρεπε να ενθουσιαστώ, με αυτή την ταινία, δεδομένου ότι οι περισσότερες αισθηματικές παραγωγές στις μέρες μας, είναι χολιγουντιανές κομεντί, με συνεχώς τους ίδιους σταρ, που τα 45 έπιασαν και μυαλό δεν έβαλαν. Παρ' όλα αυτά, δε μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα, γιατί συνειδητοποίησα ότι μια τόσο εξωπραγματική και ρομαντική ιδέα, θέλει "αυτό το κάτι", για να κάνει τη διαφορά και να εξισορροπήσει την ίδια την υπερβολή της.

Το καλύτερό μου: Για να μην τα πολυλογώ, υποθέτω, ότι αν δεν έπαιζε η Zoe Kazan, η οποία έχει πρωταγωνιστήσει σε κάποιες πολύ ιδιαίτερες ταινίες ρομαντικού περιεχομένου, όπως το "The Pretty One (2013)" και το "Ruby Sparks (2012)"(στην τελευταία υπογράφει και το σενάριο), ίσως να με άφηνε παγερά αδιάφορη. Επομένως θα τολμήσω να πω ότι το καλύτερό μου, ήταν η ίδια η παράξενα χαριτωμένη παρουσία της Zoe Kazan.

Το χειρότερό μου; Απογοητεύτηκα κάπως με το συνολικό αποτέλεσμα, γιατί ενώ το ίδιο θέμα με "ιντρίγκαρε", η εκτέλεση μου φάνηκε κάπως χλιαρή. Λίγο η χημεία των πρωταγωνιστών, λίγο το κάπως αργό και χωρίς πολλά απρόοπτα σενάριο,  η τελική εντύπωση που μου άφησε, ήταν μάλλον μέτρια.

Πώς να τη δείτε: Μα είναι ερωτήσεις αυτές; Αγκαλιά με το άλλο σας μισό. Αν είναι γυναίκα θα το εκτιμήσει. Αν είναι άντρας, μπορεί και να ρίξει κάναν υπνάκο. Sorry, κορίτσια!

Trailer:


1 σχόλιο:

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!