Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Session 9 (2001)

"Το άσυλο του τρόμου"
Τίτλος: Session 9
Χώρα: Η.Π.Α.
Έτος: 2001
Γλώσσα: αγγλικά
Διάρκεια: 100 λεπτά
Σκηνοθεσία: Brad Anderson
Πρωταγωνιστούν:David Caruso, Peter Mullan κ.α.
Η βαθμολογία μου: 6/10
Είδος: Θρίλερ, Τρόμου, Μυστήριο


Υπόθεση: Ένα κατασκευαστικό συνεργείο πέντε ανδρών, αναλαμβάνει την ανακαίνιση ενός εγκαταλελειμμένου ψυχιατρείου. Το μόνο που φαίνεται να τους απασχολεί είναι η τήρηση της προθεσμίας. Είναι όμως, τόσο απλά τα πράγματα;

Η άποψή μου: Πάντα είχα την εντύπωση ότι την είχα δει, αλλά τελικά έκανα λάθος. Μάλλον τη μπέρδευα με το "Case 39". Αξιοπρεπές θρίλερ, με όχι και τόσο αξιομνημόνευτες ερμηνείες, που αφήνει να φανεί ο αρκετά χαμηλός προϋπολογισμός του. Παρόλα αυτά δε μπορώ να πω ότι δεν το διασκέδασα.

Το καλύτερό μου: Όταν μια ταινία σε βάζει στο τριπάκι να αναρωτιέσαι "τι έγινε;", είναι πάντα ενδιαφέρουσα.

Το χειρότερό μου: Μα καλά, να μη φοράει γυαλιά ηλίου ο Caruso; Εγώ γι' αυτό το λόγο κάθισα να δω την ταινία. Για να τον απολαύσω να τα βγάζει και να τα ξαναφοράει με το ξεχωριστό του στιλ. Κρίμα και πάλι κρίμα.

Πώς να τη δείτε: Ε, όλα εγώ θα σας τα λέω; Δείτε τη όπως σας κάνει κέφι.:P

1 σχόλιο:

  1. Ένα βραβείο σε περιμένει στο blog μου..όποτε θέλεις μπορείς να περάσεις να το παραλάβεις!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!