Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

The Secret of Crickley Hall (2012)

"Το μυστικό του Κρίκλεϊ Χολ"
Τίτλος: The Secret of Crickley Hall
Χώρα: Ηνωμένο Βασίλειο
Έτος: 2012
Γλώσσα: αγγλικά
Διάρκεια: 3 επεισόδια (x60 λεπτά)
Σκηνοθεσία: Joe Ahearne
Πρωταγωνιστούν: Surrane Jones, Tom Ellis, David Warner
Η βαθμολογία μου: 7/10
Είδος: Θρίλερ, Τρόμου, Μυστήριο


Υπόθεση: Μια οικογένεια μετακομίζει σε ένα παλιό αρχοντικό, για να ξεπεράσει τη μυστηριώδη εξαφάνιση του μικρότερου γιου της, του Κάμερον, από την παιδική χαρά. Όμως, η νέα τους κατοικία, δεν είναι το ησυχαστήριο που ήλπιζαν.

Η άποψή μου: Φαντάσματα! Μια ιδιαίτερη κατηγορία ταινίων, με τους δικούς της φανατικούς οπαδούς, ένας από τους οποίους είμαι κι εγώ! Η συνταγή είναι απλή, αλλά οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά! Τα ειδικά εφέ, η ιστορία, οι ανατροπές, η ατμόσφαιρα. Αυτή η μίνι σειρά των 3 ωριαίων επεισοδίων, δεν έχει πολλά πρωτότυπα στοιχεία, αλλά ακολουθεί το κλασικό, δοκιμασμένο πρότυπο. Φαντάσματα που έχουν άλυτες υποθέσεις και προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή των ζωντανών. Το δράμα σε αυτή την ταινία, είναι σχεδόν ισότιμο με το θρίλερ.

Το καλύτερό μου: Τα φαντάσματα με βρετανική προφορά, έχουν άλλη χάρη.

Το χειρότερό μου: Όσο κι αν μ' αρέσει η κλασική συνταγή, λίγη πρωτο-τυπία, δεν έβλαψε ποτέ κανέναν!

Πώς να τη δείτε: Επειδή, μιλάμε για τρεις ώρες στο σύνολο, δείτε τη σαν αντιβίωση. Ένα επεισόδιο, κάθε βράδυ, μετά το φαγητό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!