Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Τρίτη 31 Μαΐου 2016

My Big Fat Greek Wedding 2 (2016)

Γάμος αλά Ελληνικά 2
Τίτλος: My Big Fat Greek Wedding 2
Χώρα: Η.Π.Α, Καναδάς
Έτος: 2016
Γλώσσα: Αγγλικά
Διάρκεια: 94 λεπτά
Σκηνοθεσία: Kirk Jones
Πρωταγωνιστούν: Nia Vardalos, John Corbett κ.α.
Η βαθμολογία μου: 6.5/10
Είδος: Κωμωδία


Υπόθεση: Η θεότρελη οικογένεια Πορτοκάλος, επιστρέφει στις οθόνες μας, αρκετά χρόνια μετά, με στραμμένη την προσοχή αυτή τη φορά στην έφηβη πια κόρη της Toula και του Ian, την Paris, αλλά και σε έναν γάμο... έκπληξη!

Η άποψή μου: Ελάτε τώρα, μια απλή αμερικάνικη κωμωδία είναι, που το μόνο ενδιαφέρον της έγκειται στο γεγονός ότι αναφέρεται σε Έλληνες! Μην περιμένετε πολυεπίπεδες αναλύσεις. Τα στερεότυπα που ακολουθούν τους ομογενείς της Αμερικής θα σας κάνουν να γελάσετε, γιατί κάπου εκεί στο βάθος της  υπερβολής κάτι σας θυμίζουν!

Το καλύτερό μου: Ok, το παραδέχομαι, μου άρεσε το γεγονός ότι η Toula και ο Aidan, εεε συγγνώμη ο Ian, έχουν μεγαλώσει την κόρη τους με μεγάλο σεβασμό για την ελληνική της καταγωγή, αλλά κυρίως το ότι και η ίδια είναι πλήρως συνειδητοποιημένη και αρκετά περήφανη γι' αυτό. Και bonus: οι γονείς του Ian στην εκκλησία. Χα χα! Ίδιοι οι Πορτοκάλος έγιναν κι αυτοί!

Το χειρότερό μου: Mana-yiayia? What does that even mean? Α, και το τραγουδάκι στα ελληνικά, που πέφτει στις ετοιμασίες του γάμου, κάπως άκυρο.  Αλλά δεν ξεχνώ ότι δε μιλάμε για Έλληνες ιθαγενείς, οπότε δεν είμαι τόσο αυστηρή με τις πολιτισμικές αποκλίσεις.

Πώς να τη δείτε: Παρέα με τα ξαδέρφια που ήρθαν για διακοπές από το Αμέρικα, για να λύνετε ο ένας τις απορίες του άλλου και...για να βάλετε ορισμένα πράγματα στη θέση τους. Το ότι θα γελάσετε πολύ είναι σίγουρο πάντως. Α! Και μην ξεχάσετε τα σουβλάκια!

Trailer:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!