Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Τρίτη 10 Μαΐου 2016

The Lobster (2015)

Ο Αστακός του Γιώργου Λάνθιμου 
Τίτλος: The Lobster (O αστακός)
Χώρα: Ελλάδα, ΗΠΑ, Ολλανδία, Η.B.
Έτος: 2015
Γλώσσα: αγγλικά, γαλλικά
Διάρκεια: 118 λεπτά
Σκηνοθεσία: Γιώργος Λάνθιμος
Πρωταγωνιστούν: Colin Farrell, Rachel Weisz
Η βαθμολογία μου: 7.5/10
Είδος: Δράμα, Κοινωνική


 Υπόθεση: Κοντινό μέλλον. Οι χωρισμένοι δε γιορτάζουνε ποτέ στη φαντασία του Γιώργου Λάνθιμου, κανονικά και με το νόμο. Γι' αυτό και ο πρόσφατα χωρισμένος πρωταγωνιστής, μεταφέρεται σε ειδικές κρατικές εγκαταστάσεις, για να βρει όσο πιο γρήγορα μπορεί το -επόμενο- άλλο του μισό, για να γλιτώσει τις συνέπειες. Ποιες είναι οι συνέπειες; Να μεταμορφωθεί σε κάποιο... ζώο της επιλογής του.


Η άποψή μου: Εξαιρετικά πρωτότυπη ταινία, κάτι το αναμενόμενο από τον Έλληνα σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο (Κυνόδοντας) που δε φοβάται να πιάσει ένα συνηθισμένο θέμα και να του αλλάξει τα φώτα. Για μένα, μιλάει όχι μόνο για τη μοναξιά, αλλά και για τη "δικτατορία του ζευγαριού", την πλαστή ανάγκη που δημιουργείται πολλές φορές από την κοινωνία, να βρίσκεσαι σε μια - κάποια σχέση, για να θεωρηθείς ολοκληρωμένος άνθρωπος. Αλλά αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. (Σημειωτέον, αποφεύγω να διαβάζω άλλες κριτικές πριν σχολιάσω μια ταινία, για να μην επηρεαστώ και αρχίσω να ακούγομαι σαν σινε-κριτική έκδοση του Ζουράρι) Για να μην τα πολυλογώ, εμένα μου άρεσε. Και όχι, δεν είμαι προκατειλημμένη επειδή ο Λάνθιμος είναι Έλληνας.

Το καλύτερό μου: Το χάρηκα πολύ που είδα τόσους αγαπημένους ηθοποιούς σε αυτή την ταινία, και μάλιστα ξεχώρισα την ερμηνεία της πολύ ταλαντούχας Αγγελικής Παπούλια. Ενθουσιάστηκα με τα ελληνικά τραγούδια που ακούστηκαν. Μέχρι τη μέση της ταινίας γενικά ήμουν πολύ ενθουσιασμένη!

Το χειρότερό μου: Μια μικρή "κοιλιά" που λέμε μετά τη μέση της 2ωρης ταινίας. Ανυπομονούσα για το τέλος, αλλά όχι και με τόσο ενθουσιασμό.

Πώς να τη δείτε: Αν είστε mainstream τύπος που πίνει νερό στο όνομα του Σπίλμπεργκ, αφήστε το για μερικά χρόνια αργότερα (μπας και ωριμάσετε καθόλου-λέμε τώρα). Εγώ πάντως σας λέω να τη δείτε για να βάλετε στη ζωή σας λίγη άκακη κουλτούρα. Έλαααα. μην ακούω γκρίνιες, δε θα πάθετε και τίποτα.

Trailer:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!