Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

Crimson Peak (2015)

Πορφυρός Λόφος
Τίτλος: Crimson Peak 
Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2015
Γλώσσα: αγγλικά
Διάρκεια: 119 λεπτά
Σκηνοθεσία: Guillermo Del Toro
Πρωταγωνιστούν: Mia Wasilowska, Jessica Chastain,Tom Hiddleston
Η βαθμολογία μου: 8.5/10
Είδος: Θρίλερ, Τρόμου, Μυστήριο


Υπόθεση: Ο έρωτας για έναν μυστηριώδη και γοητευτικό ξένο, οδηγεί τη γλυκιά και αθώα Ίντιθ, σε ένα σπίτι βγαλμένο από τους χειρότερους εφιάλτες σας... Oh! Who cares για την υπόθεση! Η ατμόσφαιρα αυτής της ταινίας, και η gothic σκηνοθετική ματιά του ανεπανάληπτου Guillermo del Toro σε καθηλώνει!

Η απόψή μου: Όπως προείπα, ο λατρεμένος Guillermo den Toro, ένας συμπαθέστατος φυσιογνωμικά (προσωπικά δεν έτυχε) Μεξικάνος και Ζυγός στο ζώδιο πολυτάλαντος σκηνοθέτης, σεναριογράφος, παραγωγός, κ.α. έχει αποδείξει την τελειομανία του σε όποια ταινία έχει καταπιαστεί. (βλ. Λαβύρινθος του Πάνα, Hellboy, Mama κ.α.) Δεν είναι τυχαία κάποιες από τις αγαπημένες μου ταινίες αυτές. Υποβλητική ατμόσφαιρα, ανατριχιαστικά εφέ, ομιχλώδη τοπία και σκοτεινοί χαρακτήρες, συνθέτουν πάντα ένα εγγυημένο αποτέλεσμα. Μπορεί η υπόθεση να μην ήταν και η πρωτότυπη ιδέα της χρονιάς, αλλά τα ματάκια μου χάρηκαν πολύ το θέαμα, κι αυτό μου φτάνει.

Το καλύτερό μου: Βιάστηκα και σας τα είπα όλα με τη μία, αλλά αυτά τα φωτογραφικά τερτίπια του Del Toro, με τα στοιχειωμένα σπίτια στη μέση του πουθενά, και τα elegant creepy (σαν fashion trend ακούστηκε αυτό) φαντάσματα, με συνεπαίρνουν πάντα, ακόμα και όταν...

Το χειρότερό μου: ...η υπόθεση στερείται πρωτοτυπίας και η ανατροπή δεν είναι και τόσο...ανατρεπτική. Πραγματικά αδιάφορη λεπτομέρεια.

Πώς να τη δείτε: Καταρχάς, να τη δείτε. Ή στο σινεμά, ή στο σπίτι σε μεγάλη HD οθόνη, για να απολαύσετε το όλο θέαμα σφαιρικά και ολοκληρωτικά.

Trailer:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!