Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

The Conjuring (2013)

"Το κάλεσμα"
Τίτλος: The Conjuring
Χώρα: Η.Π.Α.
Έτος: 2013
Γλώσσα: αγγλικά
Διάρκεια: 112  λεπτά
Σκηνοθεσία: James Wan
Πρωταγωνιστούν: Patrick Wilson, Vera Farmiga
Η βαθμολογία μου: 9/10
Είδος: Τρόμου, Θρίλερ


Υπόθεση: Ευτυχισμένη πολυμελής οικογένεια των 70's μετακομίζει σε αγρόκτημα με ...ιστορία! Οι ερευνητές του μεταφυσικού Εντ και Λορέν Γουόρεν σπεύδουν προς βοήθεια της ατυχούς οικογένειας. Η ιστορία βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα και μάλιστα οι ερευνητές είναι υπαρκτά πρόσωπα που ασχολούνταν με τέτοιες υποθέσεις. (ο Εντ Γουόρεν απεβίωσε το 2006).

Η άποψή μου: Ναι! Κάθε χρόνο, μία ταινία φαντασμάτων/δαιμόνων θα αξίζει πραγματικά τον κόπο. Φέτος είναι αυτή.

Το καλύτερό μου: Ένα προσεγμένο cast, πάντα είναι το πρώτο πράγμα που τραβάει την προσοχή σε μια ταινία, δε νομίζετε; Τελευταία, έχω αναπτύξει μια αδυναμία στις αδερφές Farmiga, Vera και Taissa, οι οποίες φαίνεται να τα πηγαίνουν πολύ καλά με τα θρίλερ!

Το χειρότερό μου: Σ' αυτές τις ταινίες, αρκεί να μη θες να αποχωριστείς την κουβέρτα σου, για να μην έχεις κανένα παράπονο!

Πώς να τη δείτε: Ο καιρός, με τις απρόσμενες καταιγίδες και την ψυχρούλα του είναι ό,τι πρέπει. Πάντως αν θέλετε φουλ εμπειρία προτείνω σινεμαδάκι και ποπ-κορν!

Trailer

2 σχόλια:

  1. Nα σου πω την αμαρτία μου θρίλερ δεν αντέχω να δω με τίποτα, φοβάμαι και μόνο που ακούω τις ανατριχιαστικές μουσικές που έχουν όλες αυτές οι ταινίες.
    Θα την προτείνω όμως στον γιο μου, που δεν αφήνει θρίλερ για θρίλερ που να μην το δει. Εχει μάλιστα και μια αρκετά καλή συλλογή με τέτοιου είδους ταινίες (που έμοιασε αυτό το παιδί?? Σε μένα πάντως όχι :P)
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω με την Έλενα για τα θρίλερ, θα πρέπει να είναι αριστούργημα ή έστω η ταινία της χρονιάς για να το δω. 'Έχω ένα βραβείο για σένα, αν σε ενδιαφέρει να το αποδεχτείς κάνεις μια βόλτα από το blog μου και ενημερώνεσαι σχετικά. Καλή σου ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!