Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Retreat (2011)

"Σχέδιο διαφυγής"
Τίτλος: Retreat
Χώρα: Ηνωμένο Βασίλειο
Έτος: 2011
Γλώσσα: Αγγλικά
Διάρκεια: 90 λεπτά
Σκηνοθεσία: Carl Tibbetts
Πρωταγωνιστούν: Cillian Murphy, Thandie Newton, Jamie Bell
Η βαθμολογία μου: 6/10
Είδος: Θρίλερ, Περιπέτεια


Υπόθεση: Ένα δυσλειτουργικό ζευγάρι, αποφασίζει να περάσει λίγες μέρες ξεκούρασης σ' ένα απομονωμένο νησί. Όταν ένας λιπόθυμος νεαρός ξεβράζεται από τα κύματα στην ακτή του νησιού, ο εφιάλτης ξεκινά.

Η άποψή μου: Cillian Murphy, Thandie Newton. Δυο γνωστοί ηθοποιοί πρωταγωνιστούν σε μια όχι και τόσο γνωστή ταινία, βρετανικής παραγωγής. Το αποτέλεσμα, μέτριο προς καλό. Το σενάριο αρκετά πρωτότυπο. Η πλοκή αρκετά αργή, με περισσότερη έμφαση στο δράμα παρά στο θρίλερ, σε κρατάει σε μια κάποια αγωνία, αλλά συχνά σε κουράζει. Στο σύνολό της η ταινία είναι αξιοπρεπής, με καλές ερμηνείες και ενδιαφέρουσα κατάληξη.

Το καλύτερό μου: Μπαμ!

Το χειρότερό μου: Οι υπερβολικές και παράταιρες αποφάσεις των χαρακτήρων, δημιουργούν πολλά  ψεγάδια στη ροή και απογοητευτικές, για το θεατή, εξελίξεις στην ιστορία. Θα πείτε σίγουρα πολλές φορές τη φράση "Μα καλά, γιατί το έκανε αυτό;!" Μα, για να συνεχιστεί η υπόθεση, χρυσό μου.

Πώς να τη δείτε: Χωρίς πολλές προσδοκίες, please.

Trailer

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!