Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Mientras duermes (2011)

"Όνειρα γλυκά"
Τίτλος: Mientras Duermes/Sleep Tight
Χώρα: Ισπανία
Έτος: 2011
Γλώσσα: ισπανικά
Διάρκεια: 102 λεπτά
Σκηνοθεσία: Jaume Balagueró
Πρωταγωνιστούν: Luis Tosar, Marta Etura
Η βαθμολογία μου: 7/10
Είδος: Δράμα, Θρίλερ

Υπόθεση: Δυο πράγματα πρέπει να ξέρουμε για το Σεζάρ. Πρώτον, του είναι αδύνατον να νιώσει ευτυχισμένος. Δεύτερον, εργάζεται ως θυρωρός σε μια πολυκατοικία με πλούσιους ενοίκους. Πώς συνδυάζονται αυτά τα δυο στοιχεία μέσα σε ένα ψυχολογικό θρίλερ;

Η άποψή μου: Θα έχετε ήδη μαντέψει την αδυναμία μου στον ισπανικό κινηματογράφο. Και όχι άδικα. Κι αυτή είναι ακόμη μια ταινία που με δικαιώνει, αν και δε συγκαταλέγεται στις αγαπημένες μου. Η ερμηνεία του πρωταγωνιστή Luis Tosar και το πρωτότυπο σενάριο, κάνουν αυτό το θρίλερ ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Ο σχετικά αργός ρυθμός και η έλλειψη έντονων ανατροπών στην πορεία, ωστόσο, ίσως κουράσουν λίγο το θεατή.

Το αγαπημένο μου: Το κοριτσάκι της διπλανής πόρτας.

Το χειρότερό μου: Η φαλάκρα του πρωταγωνιστή.

Πώς να το δείτε: Φυσικά, βράδυ, όπως όλα τα θρίλερ. Μην το δείτε αν έχετε διάθεση για ανεβασμένη αδρεναλίνη και κυνηγητά.

Trailer:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!