Ψάξε ταινία! (συνολικά )

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

El Aura (2005)

"Η Αύρα"
Τίτλος: El Aura/The Aura
Χώρα: Αργεντινή
Έτος: 2005
Γλώσσα: ισπανικά
Σκηνοθεσία: Fabián Bielinsky
Πρωταγωνιστούν: Ricardo Darín, Dolores Fonzi
Διάρκεια: 134 λεπτά
Η βαθμολογία μου: 5/10
Είδος: Δράμα, Κοινωνικό

Υπόθεση: Ένας επιληπτικός ταριχευτής, που ονειρεύεται να κάνει  την τέλεια ληστεία, αποφασίζει να πάει για κυνήγι με έναν -όχι και τόσο αγαπημένο- φίλο του.

Η άποψή μου: ΟΚ, μπορεί αυτό να δείχνει ότι δεν είμαι και τόσο κουλτουριάρα, αλλά η ταινία με κούρασε.

Η πρώτη ώρα κύλησε με μια ελπίδα ότι τα καλύτερα έρχονται, αλλά, δυστυχώς, η υπόθεση ήταν μονότονη και χωρίς ανατροπές, για να μην αναφέρω τη δίχως λόγο μεγάλη διάρκεια. Καταλαβαίνω ότι δεν πρόκειται για μια μονοδιάστατη ταινία, αφού εμπεριέχει και αρκετά στοιχεία δράματος. Αλλά μέσα στο δράμα, χάθηκε το θρίλερ. Υποβλητική η ατμόσφαιρα του δάσους της Παταγονίας, όπου έγιναν τα γυρίσματα, ενδιαφέρων ο κεντρικός χαρακτήρας και η εσωτερική του πάλη, αλλά κατά τα άλλα έμεινα με ένα μεγάλο κενό στο τέλος. Έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές και μπόλικα βραβεία, και ο μόνος λόγος που το πήρα στραβά είναι ότι είχα προετοιμαστεί για θρίλερ. Εγώ, όπως βλέπετε, το έχω κατατάξει αποκλειστικά στα δράματα.

Το καλύτερό μου: Η φωτογραφία (cinematography) της ταινίας.

Το χειρότερό μου: Πού είναι το θρίλερ, οέο;

Πώς να τη δείτε: Αν έχετε διάθεση για το ενδοσκοπικό πορτρέτο ενός διαταραγμένου και μοναχικού χαρακτήρα, θα το δείτε με ενδιαφέρον. Αν σας έλκυσε η ατμοσφαιρική αφίσα και το περάσατε για ανατριχιαστικό θρίλερ, αφήστε το.

Trailer:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σας γνώμη; Εκφραστείτε ελεύθερα!